Αφίσα Παιδικής Λογοτεχνίας

Αφίσα Παιδικής Λογοτεχνίας
1ο Βραβείο στο Διαγωνισμό αφίσας του Κέντρου Λογοτεχνών Ρόδου 2012

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια.

Παραμύθι για την ανακύκλωση.
 Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια.

Για να ξαναδεις τις εικόνες πάτησε πάνω στην εικόνα 
  
Το παραμύθι με λίγα λόγια...

Ο κύριος Μπεν ήταν άνθρωπος μυστήριο στη γειτονιά του. Ζούσε με τη γυναίκα του τη Μου σε ένα σπίτι με κήπο και ενώ ήταν γκρινιάρης, όταν έβγαινε στον κήπο του γελούσε εγκάρδια. 
Οι γείτονες ήταν πολύ περίεργοι και ήθελαν να νακαλύψουν το επάγγελμα του κυρίου Μπεν. Είδαν τον κύριο Μπεν να γελάει και να τιτιβίζει με τα πουλιά στον κήπο του. Είδαν τον Μπεν και τη Μου να ξεχωρίζουν φλούδες, ξερά φύλλα, σάπια φρούτα. Είδαν την κυρία Μου να μαζεύει άδεια γυάλινα μπουκάλια. Η γειτόνισσα η κυρία Γερτρούδη επισκέφτηκε την κυρία Μου προσφέροντάς της ένα βαζάκι με γλυκό μήλο. Ρώτησε την κυρία Μου , πως τα καταφέρνει και έχει τόσο ωραίο κήπο. Η κυρία Μου της έδειξε μια παράξενη συσκευή που φτιάχνει λίπασμα από φυσικά υλικά. Η κυρία Γερτρούδη αναρωτήθηκε γιατί ο Μπεν και η Μου μαζεύουν εφημερίδες και μπουκάλια. Η κυρία Μου της απάντησε, μα για την ανακύκλωση φυσικά. Ξαφνικά μπήκε ο Κύριος Μπεν στην αυλή μουτρωμένος. Στη θέα του γλυκού μαλάκωσε και άρχισε να εξηγεί στην κυρία Γερτρουδη για τις οικολογικές μηχανές κομποστοποίησης. Η κυρία Γερτρούδη σκέφτηκε ότι και ο πιο γκρινιάρης οικολόγος γίνεται αρνάκι, μπροστά σε ένα βάζο γλυκό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου